Aprīlī, Eiropas Reģionālas attīstības fonda  Darbības programmas ”Izaugsme un nodarbinātība” 2.2.1.1. pasākuma “Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība“ projekta Nr. 2.2.1.1/17/I/011 “Probācijas klientu  uzskaites sistēmas pilnveidošana” ietvaros realizētā probācijas klientu uzskaites sistēmas (turpmāk - PLUS) pilnveidojumu izstrāde ir uzsākusi trešo līguma izpildes plāna kārtu. 

Uz doto brīdi ir izstrādātas un akcepttestētas 35 funkcionālās prasības, kuras 25.05.2020. plānots uzlikt produkcijas vidē. Līdz ar to maijā, jūnijā notiks sistēmas lietotāju apmācības. Līdz šim ir notikušas divas apmācības sistēmas administratoriem 16.12.2019. par pirmajā kārta veiktajiem uzlabojumiem un 27.03.2020. par otrajā kārtā veiktajiem uzlabojumiem. 

Ieviešot uzlabojumus PLUS tiks samazināts laiks un finanšu resursi probācijas klienta pusē, kas saistīts ar dokumentu un informācijas apjoma iesniegšanu klātienē. Tapat arī samazināsies laika resursus darba devēja un VPD brīvprātīgā pusē, kas saistīts ar informācijas sniegšanu VPD. Dienesta darbiniekiem samazināsies laika patēriņš informācijas apstrādei, pieprasījumu atbilžu sagatavošanai un nosūtīšanai, līdz ar ko tiks atvieglota datu ievade un apstrāde, novēršot dublējošu darbību veikšanu.